22 May 2017

Handmade With Lots Of Love ❤ COSMEL Eye Cream ❤


*I N T R O:
2.5.2017. 
Utorak. 
Negde pred kraj emisije 3, 2, 1 Kuhaj! Dakle, blizu 23h. 
Skakućem na pilates lopti ispred TV-a i ljutim se na bebu koja kasni. Stomak mi je pod zubima i sputava me u obavljanju najjednostavnijih radnji... Jednostavno hodanje je te večeri postalo misaona imenica. Iako sam istog popodneva prehodala kilometre... u biti, ja volim misliti kako sam hodala, realno- gegala sam se poput overloaded patkice. Uprkos svemu, nisam se dala omesti u obavljanju isplaniranog (a isplanirala sam hrpu toga! jer, zašto ne... nije da ću uskoro eksplodirati ljudsko biće van... #goals?). Završava i najdraža mi kulinarska emisija, lagano se pripremam na počinak, jer kada ste u 9. mesecu trudnoće spavanje ne ide po principu: hop! u krevet. No, no! Ta posve jednostavna radnja zahteva ozbiljne psiho-fizičke pripreme. I taman kad sam pomislila kako je dan gotov i kako ću se naspavati i kako, uprkos ljutnji, nisam spremna na dolazak bebe u tom momentu, započeli su trudovi. Nenormalno jaki, iznenađujuće zbijeni, zbunjujuće pravilni, real shit trudovi! Dok sam se pokušavala iskulirati, uveravajući supruga kako to nije ništa strašno, pogledom sam ''pecala'' stvari koje sam želela, a nisam spakovala u torbu za rodilište. Od siline bolova sabiranje misli postalo je fantazija. Jedino čega se sećam jeste dohvatanje kutijice sa noćnog ormarića, kao po naredbi skrivenog i jedinog  sabranog dela mozga, potom ulaska u auto, a ostalo je... well, istorija 😉

I dok se sada, verovatno, pitate kakve veze ima uvod s naslovom članka- odmah da vam napišem kako je zvezda ovog teksta zaslužna što u danima najvećeg i opšteg umora (više kolapsa usled nespavanja, te logorski balansirane bolničke hrane, avaj detalji...) nisam izgledala kao apsolutni i totalni zombi-samoubica. A verujte mi, takav detalj posebno cenite u momentima kada se čini kako se sve oko vas ruši, kada ste izgubile rutinu i kada više niste sebi na prvom mestu.
Cosmel Eye Cream moj je prvi proizvod ovog hrvatskog brenda. Za Cosmel sam čula pre nekoliko godina, ali kad ste okupirani i opsednuti isprobavanjem i korišćenjem svih tih kozmetičkih poslastica, dolazite u problem poznatiji kao: ain't nobody got time to try them all! Jednostavno, na tržištu je previše svega, toliko obećavajućih proizvoda, praćenih mojom znatiželjom za spoznajom potencijalnih efekata, a lice je samo jedno :) Ova malena obiteljska firma, nastala davne '90-e, svoje proizvode temelji na višegodišnjem iskustvu, osluškivanju zahteva sve više educiranog tržišta, a sve u cilju formlisanja proizvoda visokokvalitetnog dermokozmetičkog učinka. Kao neko ko srdačno podržava razvoj domaćih brendova i smatra da naše podneblje puca lekovitim potencijalima (koji nisu uvek najpametnije iskorišćeni, ali o tome u drugoj epizodi), s radošću i velikim iščekivanjem rezultata dočekala sam svoj primerak okoloočne kremice koja je zbilja obećavala. 
Inače, recenziju volim započeti nekakvim hronološkim redom, koji predvodi opis ambalaže, no ovaj put ću prepustiti vama da samostalno odlučite koliko vam se dopada cela priča. Ja sam oduševljena jer se celokupan koncept zasniva na jednostavnoj eco-friendly, bio razgradivoj priči. Ono čemu bih posvetila suštinu ovog članka bio bi konkretan učinak kreme jer sam sigurna da je 90% vas i dalje u potrazi za adekvatnom i konkretnom negom osetljive kože oko očiju. Ako ovaj blog čitate redovno, setićete se da sam u nekoliko navrata opisivala svoju problematiku okoloočne regije: osetljiva i reaktivna koža, bez vidljivih podočnjaka, uz nekoliko finih linija. Situacija se nedavno promenila u korist podočnjaka jer zbilja malo spavam, a to ostavlja traga na licu. Često se našalim kako mi podočnjaci vrište za šalicom jake kave i push-up grudnjakom :D Cosmel Eye Cream Extra Sensitive kremica privukla je moju pozornost jer je namenjena upravo osetljivoj i reaktivnoj koži oko očiju, a naglašeno u sebi ne sadrži alergene i dodane sintetičke mirise. Formula ove kreme jedinstveni je spoj organskih ulja maline, jojobe, avokada, semenki grožđa i marelice, te ekstrakata preslice, zelenog čaja, lipe i tratinčice kojima su dodani prirodni vitamin E, te antioksidansi koji svojim svojstvima ublažavaju bore, otečene i tamne podočnjake. Dodatan hidratizirajući učinak postignut je dodavanjem prirodne mineralne vode i hijaluronske kiseline, a sama krema sadrži prirodnu UV zaštitu (visina zaštitnog faktora nije navedena, a proizilazi iz sastojaka kreme). Ovu kremu nanosim ujutro i uveče, na čistu kožu. Količinu koja odgovara zrnu graška ravnomerno rasporedim i tapkanjem nanosim ispod oba oka, lagano podižući kremu ka spoljašnjim konturama očiju, prema obrvama. Ponekad, kada primetim da mi kapci deluju spuštenije, kremu nanosim i na njih, a ubrzo potom primećujem da mi koža ne deluje ''mlohavo'', beživotno i staro. Tapkanjem se postiže lagani masažni učinak koji dodatno potiče mikrocirkulaciju inače slabije prokrvljenog okoloočnog regiona, pa se time dragoceni sastojci kreme učinkovitije apsorbuju i iskorišćavaju. Probala sam puno proizvoda namenjenih ovoj regiji, od drogerijskih, DIY, high street, high end i neke sam volela manje, neke više. Impresionirala me je samo jedna, a o njoj sam detaljno pisala ovde. Sve do sada. Moje oduševljenje ovom okoloočnom ne jenjava već mesec dana, koliko je koristim, i zbilja je ne mogu dovoljno preporučiti. Osim što revitalizira, kožu čini vidljivo življom, elastičnijom, probuđenom i savršeno pripremljenom za šminku. Izvrsna je kao podloga za korektor, a primetim da jako dobro sarađuje s NARS-ovim Radiant Creamy korektorom koji inače ima tendenciju isušivanja i uvlačenja u fine linije. Prezadovoljna sam učinkom koji je konkretan i vidljiv, a rezultati delovanja na umornu i tužnu regiju oko oka u mom slučaju bili su vidljivi u roku od dva dana. Ogroman plus ide činjenici da krema na moje oko ne deluje iritirajuće, ne izaziva suze, peckanje ili slične izlete kozmetičke branše :) Iako ne nosim kontaktne leće, pretpostavljam da bi ova krema jednako odgovarala i osobama koje ih redovito nose, te imaju vrlo osetljivu kožu oko očiju. Inače, ne volim poklanjati preparativu, naročito ne one proizvode u čiji učinak nisam sigurna, ali vam moram napisati kako sam, nakon 15-ak dana korišćenja, istu ovu kremu poklonila muškom članu obitelji :) i dobila zadovoljavajuću povratnu informaciju, što mi je dalo ''vetar u leđa'' da na svoj i popis sebi dragih osoba svrstam još nekoliko Cosmel proizvoda koje želim isprobati.    
Pišite mi svoja iskustva s Cosmel brendom! Jeste li isprobale njihove proizvode i koji biste, onako srdačno preporučile :) Jeste li probale okoloočnu kremu? Ako niste, evo, dajem si za slobodu da vam napišem sledeće: ne čekajte, isprobajte! Ovo je proizvod za koji sam sigurna da će odgovarati i najizbirljivijim okicama ;) Naravno, ukoliko ne reagirate na neki od navedenih sastojaka. Ja sam svoj primerak kupila putem Cosmel web stranice, po ceni od 95 kn


SHARE:

4 comments:

  1. Prvo ti moram reci da mi je jako drago da i uz bebicu pronalazis vremena za blog i pisanje. Neke blogerice su nakon rodenja djeteta nestale (i to potpuno razumijem) pa mi je zato jos draze sto ti nastavljas sa pisanjem postova. Ovo je vec druga pohvala za njihove proizvode koju citam i moram priznati da sam jako zainteresirana, do nedavno nisam ni znala za njihov brend. Nemam prezahtjevno okoloocno podrucje ali svida mi se kako si opisala ovu kremicu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Majo, uprkos svim obavezama, falilo mi je pisanje. Jako. Istina, ovaj post tipkala sam 5 dana :D ali sam ga na kraju (uspešno?) završila :)
      Definitivno preporučujem da prolistaš njihov online katalog i odabereš nešto za sebe, proizvodi su kvalitetni i korisni za kožu. A u konačnici to je nešto što svi želimo :)
      Puse!

      Delete
  2. I meni je drago da uspijevas naci vremena za pisanje..Priznajem,tek sam nedavno cula za ovu kozmetiku takoder citajuci neku recenziju,i bas me zainteresirala,ali moram smanjiti zalihe:-)Ova kremica zvuci savrseno!
    Puno poljubaca bebi i tebi,mazite se i volite:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Renchi :) Hvala na podršci <3
      Definitivno preporučujem da pogledaš Cosmel katalog, imaju fenomenalnih proizvoda s odličnim feedback-om od strane korisnika.

      Šaljemo poljupce i zagrljaje natrag :*

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig