6 October 2016

CROSSING PRECISION

I think I've lost my writing mojo. Seriously, in the last couple of weeks I have lost the writing, speaking and thinking creativity which lead to that stage of not caring and just not having energy to be bothered. My sentences consist of: yes (and the question usually involves food), and no. And it's okay. I think my brain is having some sort of Fall wipe out... clearance. Which could end as a good thing. I found myself surrounded with such a bunch of uninspiring and suffocating people lately that I just had to press the pause and review this stage of life, asking myself repeatedly: will this be of any importance to me in, let's say, 5 months? And the answer made me decide to pull some serious behavioural changes. I think I have that condition where I can't really stand any social activity being around people for longer than 5 minutes. It's not a depression, anxiety, it's just intolerance for human beings. This doesn't make me perfect, or ''better than you'', trust me, I am so aware of it, but 90% of people  just drink up all of my energy and I can't be surrounded by them at the moment. Animals, on the other hand- I can do that! Spending time with 4 of my fluffy dog friends seems so therapeutic and relaxing, I love them indescribably much for making me forget about all the crap. In pauses of being dog-sitter, I still enjoy doing my makeup. I wish I could enjoy it more, but it's okay. Important is that I haven't lost all of the inspiration there, but to be completely honest with you- I kinda am approaching the zone of ''sick and tired of makeup and all those things beauty-related'' because it seems like it's never enough. In one hand I am loving all the new things being available and I want them all, but on the other hand I just can't help but ask: when is it enough? 
So, yeah, hopefully I didn't murder your reader mojo with this thunder of thoughts! To make it up, I'm sharing this completely random, but very dear to me, makeup look I created one late Summer evening, not aiming to be precise or anything like that. I just did it and now it's done.

Love,


SHARE:

8 comments:

  1. Bas si se divno poigrala sa sminkom i jako mi se svidaju fotke. Sto se tice tvog trenutnog raspolozenja i razmisljanja nadam se da je samo faza koja ce proci i da ces dobiti volju opet za svim tim beauty stvarcicama. Ovo sa psima i ljudima te potpuno razumijem...i ja bih ponekad radije bila okruzena hrpom psica nego ljudima ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Majo :) volela bih da me inspiracija poseti češće ovih dana, ali bude... nekada :D Verujem da je samo faza, jedino mi se prag tolerancije vremenom tanji :D :*

      Delete
  2. Trenutno imamo ista razmišljanja o kozmetici. Želim sve te nove proizvode i još hrpu drugih no zadnjih dana se pitam što će mi to sve, imam ionako previše. A ipak slažem liste i popise i razmišljam što ću novo kupiti, no ipak me uhvatila neka malodušnost u vezi toga i ne mogu da se ne zapitam da li mi je baš sve to potrebno i kad će biti dosta.
    A što se tiče ljudi, u zadnje vrijeme si razmišljam kako moram postati društvenija, simpatičnija, no onda se javi onaj glasić koji kaže kako nisam people person i da baš ne volim ljude. Radije bih bila sama sa svojim knjigama i Micijem koji čori pored mene, nego s nekim bezveznim ljudima. I to nije faza, takva sam, a zadnjih godina sve više i više.

    Look je fora, voljela bih da mene uhvati neka inspiracija pa da se malo kreativno poigram makeupom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nedavno sam zbrojila vrednost kompletnog makeup-a koji posedujem i moram priznati da mi se malkoc zavrtelo... naime, grize me savest. I to je samo moj problem, neki bi rekli kako trebam prestati s žaljenjem i uživati u svemu, ali na kraju dana priča se svodi na to da je sve to samo šminka. I da bih bila jednako srećna s jednom, a ne 5 maskara, dva ili tri, a ne 27 ruževa itd. Možda i srećnija.
      Volim beauty stvarčice i uvek se poveselim kad se nešto novo i zanimljivo pojavi, ali budimo realni- koliko je spektakularno dobrih stvari predstavljeno nama, potrošačima šminke, u ovoj godini? Pa i ne baš previše, sve se vrti oko istog: mat ruževi, highlighteri koji zaslepljuju (jer disco, disco = good, good :P), bronzeri, puderi za konturiranje i sve se vrti u krug.

      Ovaj ''socijalni momenat'' apsolutno razumem i mislim da ne treba forsati stvari koje nam ne prijaju. Ni zbog koga.

      Hvala za pohvalu, i samo napred! Treba svu šminku potrošiti :D

      Delete
  3. color combination which is use in this arts makes the more impact on entire face.

    ReplyDelete
  4. Totalno te kužim...i meni je vrlo često jednostavno dosta ljudi jer se osjećao isto kao i ti - previše mi crpe energiju i treba mi odmora. Onda bi najradije samo spavala. I također sam izgubila malo volju za pisanjem, em zbog nekih neočekivanih stvari u životu em zbog nedostatka vremena itd. Nadam se da ću se brzo vratit u formu :) Makeup je predivan i drago mi je što si ga podijelila s nama!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je zasićenje normalno, ali mi se čini kako većina ljudi ima problem s filtriranjem ponašanja i razgovaranja s drugima. Naime, primetim kako puno ljudi ima potrebu podeliti svoju mizeriju, čemer i jad i to na način da cela priča deluje poput Olimpijade: ko je jadniji.
      Retko ko će ti prići s nekom lepom pričom, komplimentom ( a da zbilja tako misli i da mu ne treba nešto zauzvrat), pozitivnim, ohrabrujućim stavom. I šta ćeš, na kraju shvatiš da je distanciranje najpametnija opcija.

      Razumem ovaj gubitak volje, bloganje je samo hobi (većini) i svaka od nas (većina) ima posao, porodicu, partnera, prijatelje i život. Svemu se želimo posvetiti, a na kraju moramo raditi kompromise jer ne možemo sve... :)
      Znam da Beyonce ima jednak broj sati kao i nas dve, ali ima još par detalja koji joj daju prednost :D

      Hvala ti puno na lepim rečima i na komentaru Ido <3 Šaljem virtualne zagrljaje i želim da nas prođe ovaj oblačak :*

      Delete
  5. Da, mislim da te i ja u potpunosti razumem. Ne znam da li ovo da pripišem jeseni, promeni vremena koja utiče na promenu raspoloženja, nekoj jesenjoj/zimskoj depresiji, ali svakako se nadam da brzo prolazi. I tebe i mene! <3

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig