21 May 2016

Afrodita Cosmetics | Mandelj Multiaktivna Hranljiva Krema

Hidratacija kože. Sintagma koja odiše jednostavnošću, no često je nedostižna u praksi. Makar onako u kontinuitetu, kako bi trebalo biti. Pravilna prehrana s dovoljnim unosom vlakana, proteina, ugljenih hidrata, te optimalnim unosom vode (namerno neću napisati 2L, jer je količina za organizam u danu potpuno individualna stvar) nije garancija dobre, dovoljne hidratacije kože, jer na nju uveliko utiču mnogi štetni faktori iz spoljašnjosti. Kako onda pametno postupiti? Na koji način se zaštititi i postići zdrav izgled, zdravi osećaj i realno zdravu kožu? Ja sam uvek za poštovanje onoga što sam navela kao prvi segmenat- pravilna, uravnotežena prehrana bogata sezonskim voćem i povrćem učiniće čuda za organizam, te za najveći organ- kožu. Ako se dotaknemo sredstava za spoljašnju, epidermalnu zaštitu, uvek sam za opciju pronalaska adekvatne, prilagođene nege koja će biti birana prema tipu i stanju kože. Nedavno sam smanjila korišćenje ulja, samo zato što temperature preko 20 stepeni za moju mešovitu kožu znače i pojačano lučenje sebuma u T zoni kroz dan. Tragala sam za serumom, kremom, fluidom koji bi mi obezbedili dnevnu dozu hidratacije, bez prosijavanja, ali sam na kraju odabrala nešto posve drugačije, po malo suprotno željenom i nisam se pokajala. Naprotiv! Danas bih sa vama podelila svoje impresije o kremi koja je u samo dva dana! obrisala suve pečate na mojim obrazima, oplemenivši ostatak lica fenomenalnom hidratacijom, punoćom kože pod prstima, te onim glatkim, svilenim osećajem na koži koji je savršena uvertira za postojan i lepo nanešen makeup.
Afrodita Mandelj, multiaktivna hidratantna krema, u sebi sadrži proteine i ulje badema, a inicijalno je namenjena tretiranju suve, zrelije kože. Zrelost kože je potpuno individualna stvar i smatram da nikada nije previše rano pobrinuti se za dodatno opskrbljivanje i zaštitu hidratacijom. To ne znači da bih devojkama od 20 godina preporučila korišćenje anti-age proizvoda za ciljanu negu, već isključivo pronalazak i konstantnu primenu hidratacije. Iz Afrodite tvrde i garantuju bogatu negu namenjenu obnavljanju, potrebnu vlažnost i efikasnu zaštitu. Dodani proteini badema kožu izdašno neguju, učvršćuju i čine glatkom, a ulje badema sa vitaminima A i E podržava njenu regeneraciju, vraća joj prirodnu ravnotežu. Krema dolazi u plastičnoj teglici bele boje, a u sebi sadrži 50 ml proizvoda. Krema je pod poklopcem dodatno zaštićena alu-stickerom, a spoljašnja kutija originalno zapakovana u celofan (ukazujem na ovaj detalj jer sam primetila da su pojedine kutije otvarane, a proizvod isprobavan, iako nije tester). Sama tekstura kreme jako me podseća na pomadu, poprilično je gusta i ne poseduje izražen miris, što je u mom slučaju veliki plus. U sastavu primetim da ima dodani parfem, ali se nalazi daleko pri kraju popisa, pa je to dobro. Kad već spominjem sastav, naglasiću da isti nije ''najčistiji'' jer u sebi sadrži i parafine, parabene i još nekoliko sastojaka koje u načelu izbegavam, ali verujem da je omer sastojaka vrlo dobro izbalansiran jer moja inače vrlo osetljiva koža nije reagovala na negativan način. Formula je obogaćena pčelinjim voskom (razlog visokog viskoziteta kreme), mikrokristalnim voskom (derivat nafte, sprečava ''znojenje'' i kristalizaciju proizvoda, a jako dobro prima ulja), a tu su suncokretovo, ulje slatkog badema, ulje pšeničnih klica, shea puter, ekstrakti meda i matične mleči, hidrolizovani protein slatkog badema, ekstrakt ruzmarina (ima odlična protiv-upalna svojstva), brassica campestris (ulje semena repice koje posebno vlaži i omekšava kožu).
Kremu koristim dvega 15-tak dana, a inicijalni motiv za kupovinu i početak korišćenja bili su iziritirani, suvi pečati na obrazima, te sveukupna tendencija moje kože da pređe u suvu fazu, iako sam očekivala potpuno suprotno jer... dolazi leto. Nanosila bih je uveče, nakon čišćenja lica, u bogatom sloju, te ujutro nakon umivanja u tanjem sloju. Primetila sam kako se bogata, pomada-like :) formula pod prstima u toku nanošenja topila u uljanu emulziju, ali bez neugodnog masnog osećaja, ili lepljivog filma. Kremi je potrebno neko duže vreme da se upije u potpunosti, rekla bih oko 10-15 minuta, a lice bi potom zablistalo u punoj lepoti i mekoći pod prstima. Koža je baš divna i ne mogu je prestati dodirivati. Ujutro bih, nakon što se krema upije, lice lagano poprskala hladnom vodom i papirnim ubrusom upila ostatak, čisto kako bih uklonila mogući ostatak kreme pre šminkanja. Znate da sam vam ovo već spominjala, I'm just weird like that. U roku od samo 2 dana od prve upotrebe, suvi pečati s obraza nestali su netragom, a hidratacija je daleko bolja jer osetim gipkost i puniju strukturu kože pod prstima. Kako sam s korišćenjem kreme započela u periodu kad je PMS na mom licu poprilično divljao, primetila sam kako su izostali ostaci crvenila i ožiljci koje bih umela napraviti kad je bubuljica na licu duže od očekivanog (ne radite to, to nije dobro!). Kremu nanosim na celo lice, ali izbegavam područje oko očiju jer je koža tamo ipak tanja i osetljivija, a ako u obzir uzmem delove sastava koji isu dobri- radije koristim uobičajenu okoloočnu kremu. Primetim da je šminka na licu postojanija, dugotrajnija, te da se puder ne uvlači i ne naglašava fine linije, pore i bore. 
Afrodita je ponovo pobedila! Pored litarskih šampona koji su u mom kupatilu obavezan backup, sapuna za intimnu negu, te gelova za tuširanje, ova krema ima moje apsolutne pohvale. Ispunila je sve zahteve dehidriranih delova mog lica, a za one koji su po tom pitanju u redu- pobrinula se da dobiju bolju elastičnost i punoću. Jako sam zadovoljna i definitivno bih je preporučila svima vama koji ste primetili probleme slične mojim. Cena kreme je između 40 i 50 kn/oko 6€ i verujem da ću je s uživanjem potrošiti do kraja.
Pišite mi, jeste li bili u prilici isprobati Afroditinu Mandelj/badem liniju i koliko ste skloni kombinovanju ulja u rutinu nege kože? Na koji način kožu opskrbljujete potrebnom hidratacijom? Svaki ''recept'' je dobrodošao :)

Hvala što čitate!


SHARE:

4 comments:

  1. Znas da i ja imam problema s dehidracijom... Otkrila sam da mi po tom pitanju najbolje pomazu prirodne kreme bez silikona. Vec neko vrijeme zelim probati neku Afrodita kremu, pa mozda uzmem i ovu za jutarnju njegu.
    A kad si vec spomenula litarske sampone, koristim onaj od koprive i ne mogu vjerovati da mi je smanjio opadanje kose :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, znam da si spominjala :/ Ja sam se dvoumila između ove i karoten verzije, no odlučila sam se na badem jer ga moja koža voli. I ispostavilo se da nisam pogrešila :)
      Litarski od koprive je zakon! Moju kosu je oporavio od blanša i svih eksperimenata koji su zaustavili rast kose. Trenutno koristim Hmelj i jako sam zadovoljna.

      Delete
  2. Recenzija stigla kao naručena! Često mjerkam ovu kremu po trgovinama, ali nekako uvijek odustanem jer ne znam šta očekivati. Povremeno volim koristiti bogatije, hranjivije kreme, kao što je od Ziaje od masline. Ako si je imala prilike probati baš bi me zanimalo kako bi je usporedila s Afroditom. Ma oni općenito imaju super proizvode pa im nekako vjerujem :)
    Odlična i temeljita recenzija, voljela bih probati kako bi se moja koža snašla s njom.
    Iva

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Iva, baš mi je drago ako sam pomogla u odgonetanju potencijala Afroditine kremice :) Na žalost, nisam probala Ziaja kremu jer imam poprilično loše iskustvo s proizvodima tog brenda :/ Mislim na izbijanje bubuljica, osetljivost očiju i sveukupne iritacije na koži. Jedina krema koja mi je prijala je iz linije Sensitive skin- firming night cream. Ali ako si u potrazi za bogatijom negom, svakako bih preporučila da u obzir uzmeš Afroditinu Badem kremu jer baš prija. Ako je probaš, svakako javi dojmove jer me uvek zanimaju iskustva drugih :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig