22 February 2016

Aura Correct Me Concealer In 301 Vanilla & 304 Fair

Čini se da je Aura svojim dolaskom poprilično uzburkala radoznalost, te očekivano ispraznila beauty fondove ako govorimo o finansijskom momentu. Moje utiske o tečnom iluminatoru u nijansi Glamglow mogli ste pročitati nedavno, ovde, a da ne bih bila van trendova, ovom proizvodu dodala sam još dva kako bi mini kolekcija bila upotpunjena artiklima koje inače koristim na dnevnoj bazi. Aura Correct Me korektori su s najpozitivnijim feedback-om, stoga su sasvim opravdano zagolicali i moju pažnju. Od korektora ne očekujem čuda, svesna sam da je to proizvod koji treba upotpuniti svakodnevnu, ili šminku za neku posebnu priliku u smislu prekrivanja mogućih nedostataka, korekcije podočnjaka ili tamnijih mrlja na licu. Za svakodnevnu varijantu volim laganiju formulu s pristojnom pigmentacijom koja optimalno prekriva, a pri tom se ne zavlači u fine linije i na koži ne deluje kamuflažno. Da li je Correct Me i u mojoj interpretaciji opravdao hvalospeve, pročitajte u nastavku.
Od 6 dostupnih, za sebe sam odabrala nijanse 301 Vanilla i 304 Fair, pazeći pri tom da budu što bliže nijansi podloge koju koristim, kompatibilne s tonom moje svetle kože. Mislim da je velika greška ukoliko se pri odabiru odlučimo za dosta svetliju nijansu korektora u cilju postizanja iluminirajućeg efekta, kada sve to u konačnici na licu ne deluje ni malo laskavo, već podseća na dva mini reflektora ispod donjih trepavica :D Mislim, ko voli... okej, ali korektor ne bi trebao da se posebno, oštrim prelazima odvaja od ostatka šminke na licu. Aurini korektori dolaze u prozirnim plastičnim tubicama s crnim zatvaračem na čijem kraju je smešten kosi, spužvasti aplikator. Aplikator je nešto tvrđi, ali poprilično ugodan za nanošenje u predelu oko oka. ALI! Da, na redu je ''ali'' deo :) Aplikator je vidno kraći od ambalaže i ne doseže do dna, što znači kako ću pred kraj proizvod morati depotirati u posudu kako bih ga iskoristila u potpunosti. Možda je nekome nevažan, ali meni ovaj detalj znači s obzirom da proizvod želim potrošiti do kraja :). Dopada mi se što je do mene svaki korektor došao u najlonskom/celofan pakovanju, što potvrđuje da ih niko pre mene nije otvarao- što je ogroman plus! Bočica sadrži 7 ml proizvoda koji je potrebno potrošiti u roku od 12 meseci od otvaranja. Formula korektora je poprilično kremasta, maziva i iznenađujuće bogata pigmentima. Nisam primetila da sadrži upečatljiv miris, što je još jedan plus. Korektor koristim najčešće na području oko oka, podočnjaka kako bih dobila ''lift'' efekat odmornog, naspavanog pogleda :) 301 Vanilla ima nešto naglašeniji žuti podton i odličan je za korekciju tamnijih kolutova oko očiju, hiperpigmentacijskih mrlja od sunca, licu daje novu, svetliju dimenziju ako se nanese na vrh nosa i sredinu brade. U principu, svaki korektor sa žutim podtonom odličan je za ujednačavanje tena i prekrivanje tamnijih nedostataka. 304 Fair je rozastijeg podtona i samim tim preporučljiv je za prekrivanje umora, sivila i svih onih tačaka koje deluju iscrljeno (oko očiju, na čelu, nosu, obrazima). 
Nošen samostalno, ovaj korektor se neće momentalno uvući i naglasiti fine linije, ali ima tendenciju da to napravi kako vreme prolazi. Uz dobar setting puderom u kamenu ili prahu na koži je postojan i do 8 sati, s tim da nakon 6. sata počinje lagano da bledi i nestaje (ujednačeno). Bitno je napomenuti da Correct Me ne oksidira kroz vreme nošenja. Obzirom na izvrsnu pigmentaciju, odlično prekriva nepravilnosti poput bubuljica, hiperpigmentacija i sitnijih ožiljaka. Inače, često ga upoređujem s Narsovim Radiant Creamy korektorom koji obožavam i religiozno kupujem jer ima izvrstan omer pigmentacije, kremaste formule i odlično se blenda i vrlo sporo troši. Jedina razlika Aurinog Correct Me i Nars-ovog RCC je u pigmentaciji (koja je kod Narsa ipak jača) i ceni, ali su na mojoj koži dosta slični. Auru bih nazvala light varijantom Nars-a :) 
Ako bih sumirala utiske, napisala bih da je Aura formulisala izuzetno dobar korektor za svakodnevnu upotrebu. Korektor koji će optimalno prekriti nedostatke na licu, bez osećaja težine, maske, ili isušivanja nežne kože oko očiju (iako mu sastav nije najsrećniji). Mogla bih ga svrstati među top 5 drogerijskih korektora po izuzetno pristupačnoj ceni (ja sam svoj primerak platila 31,99 kn/ oko 4,2€). Ono što bih navela kao minus bila bi (ne)dostupnost, s obzirom da je Aura u Hrvatskoj poprlično daleko devojkama koje su na periferiji, ili gradovima koji nisu Zagreb, Osijek, Split, Rijeka... možda ih ima još, nisam sigurna :) Ali, ako ste u potrazi za dobrim korektorom, isplati se malo se strpiti, pa ga kupiti. Takođe, s obzirom da Kozmo često ima odlične popuste na dekorativu, ako nije hitno- pričekajte akcije sredom, pa se pošteno opskrbite :D

Kako se vama dopadaju Aurini proizvodi? Imate li favorita? Ako ste isprobale Correct Me korektor, podelite svoje utiske, znate da me zanimaju :)

Puno vas pozdravljam, do narednog puta!




SHARE:

6 comments:

  1. Dobar mi je za preko dana kad blago zelim da posvjetlim lice. Inace, MAC Prolongwear mi je nezamjenjiv :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam imala priliku isprobati MAC-ov, puno ljudi ga hvali, pa ću morati ispraviti propust :) Ali da, slažem se, za dnevnu varijantu Correct Me je izvrstan.

      Delete
  2. Verno si opisala ovaj korektor, nemam nista da dodam :). Potrosila sam dve nijanse dosad, Natural i Cool Ivory ( on mi je mnogo vise odgovarao nijansom ), a probacu i Fair. Correct Me koristim iskljucivo za kamufliranje podocnjaka i taj posao obavlja izvrsno, divan je korektor, divan :) Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pišem si Cool Ivory, pa ga probam kad potrošim ova dva :) Drago mi je da si i ti zadovoljna, nema veće sreće pronaći dobar korektor koji ne košta maleno bogatstvo ;)

      Delete
  3. Imam ga u nijansi 301 Vanilla. Moram priznati da me nije previse oduševio. Mislim, čisto solidan je on kako si ga ti i opisala. Ali meni je ipak bolja Catrice tekuća kamuflaža za okoloočni dio.

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig